Friday 22 February 2013

Selamat Datang ke blogger acikmawar

Salam Pekenalan bt rakan2 alam maya... hari ini hari pertama saya masuk ke blogger ini. Bt rakan alam maya sudi2 la menjenguk blog saya ya.. Saya seronok nak berkongsi cerita n resepi.. jika ada salah silap tlg perbetulkan ya..
sebabnya saya btkan blog ini cuma hendak mengisi masa lapang saya je.. sebab 28hb feb 2013, saya akan bergelar surirumah sepenuh masa.. saya telah meletak jawatan saya di salah sebuah syarikat swasta di penang n megikut suami yg bekerja di badan kerajaan di Ipoh Perak. So duduk saja la di rumah, jd surirumah sepenuh masa. Makan semua org tanggung... hehehe bestkan.. buat kawan yg masih berkerja selamat bekerja.. rajin2 la bekerja.. sedih juga nak tinggal kau org semua. Pada duduk saja kat rmh baik saya cipta blogger kat sini.. dapat juga kawan2 kat blogger yg blh betukar2 pendapatkan. terbuka la sikit minda tu... oklah saya stop dulu kat sini nanti kita cerita2 lagi kat sini...

No comments:

Post a Comment