Wednesday 27 February 2013

Esok hari terakhir aku bekerja

Esok hari terakhir aku bekerja... Rasa sedih sgt nak tgglkan tempat kerja n kawan2 semua.. Terutama sahabat karib ku berdua... Berat hati ini nak pergi meninggalkan mereka. Tapi aku harus pergi jua.. sebab hubby tggl jauh x larat nak berulang alik.. duit habis.. kereta pun rosak.. Memang sedih la.. Esok tentunya semua sedih... sebab saya la peyeri tempat kerja... riuh rendah klau saya ada di sana. 1 march 2013 mereka akan merasa kesunyian.. akan rasa kehilangan.. yg paling sedih kawan saya berdua tu la..Saya sangat sedih la nak tgglkan mereka.. kerana saya suka kerja kat sana enjoy.. ada suka ada duka... mesti semua tu ada.. tp x penah simpan dalam hati.. Lunch time bersama, shopping, hobby kumpul stemp semuanya buat bersama. Last sekali sebelum berhenti kami pergi makan angin kat hatyai.. memang enjoy gila.. tidur 3 org 1 bilik hotel Lee Garden memang best gila... kenangan semuanya yg x akan ku lupakan. Esok Eng saya bawak saya pergi belanja makan, rasa diri ini di hargai... semua kwn lain pun datang jumpa saya...  bestkan... keluar juga air mata aku td... hati ini terusik jua... selamat tggl kawan2.. Bila saya blk kita jumpa ya...


Saya akan tetap merindui kawan semua...




No comments:

Post a Comment