Saturday 23 February 2013

Weekend


Assalammualaikum.. bt semua kwn2 alam maya, apa khabar. Harap ceria di pagi ahad ini bersama family tercinta. mungkin anda semua dah sarapan pagi dgn menu2 istimewa yg telah disediakan. Saya pun telah siapkan juadah n dah sarapan bersama hubby tercinta. Menunye simple je cucur jawa yg telah di adun siap oleh kakak ipar yg datang bertandang kerumah saya kemarin. Ini dia rupa cucur jawa saya .




 hehehe.. mungkin saya xpandai cara teknik nak menggoreng x berapa nak jd mcm kakak ipar bt. munkin kalau kakak ipar yg menggorengnya lg cantik la hasilnya kerana dia yg selalu bt benda ni. Habis sarapan hubby pun dah pg kerja, saya pun apa lg tgk blog le.. hehehe... bestkan duduk saja kat rmh.. Cerita tentang hubby, dia ni terlalu sibuk tambah2 dekat nak mengundi ni sabtu ahad pun kerja,  nak bt mcm mana kerana tugas.. nak mencari rezeki yg halal bt keluarga.. Rumah ku Syurga ku... Hubby seorg yg bertanggungjawap, semua keperluan rmh di sediakan cukup.. Aku bersyukur pada mu ya Allah engkau yg telah memberi rezeki yg melimpah ruah utk kami dan aku mendapat jodoh yg sempurna, amin2. Cuma kami x de cahaya mata lagi je, yg lain semua lengkap. Mungkin Allah nak menduga kami sikit tentang itu supaya belajar bersabar, kami redha ya Allah, oklah setakat ini dulu ye nanti.. petang sambung lagi.

No comments:

Post a Comment