Friday 1 March 2013

Hari Perpisahan

Salam.. Sedih sgt nak tgglkan tempat kerja... Tapi yg pasti Saya kena tggalkan jua... Akhirnya terpisah jua...Dari pagi masuk tempat kerja, dah mula merasai kesedihan. 8.00am masuk tempat kerja Kak ros dah bg hadiah kenang2an tudung, Lepas tu masuk dr brekfirst kawan pulak bg give lg.. rasa sedih hat ni... lepas tu lunch time 11.30am pulak bos belanja makan. Masuk dalam Salmi bg pulak apom aiscream.. sedap.. kenangan last dah dok tingin lama dah.. Lepas tu jumpa kak na dia bg samething lg... Rasa di hargai.. Sayang sungguh kawan kat saya... Tiba la masa utk berpisah bergambar la ramai.. nanti saya post kat sini.. sedih sgt.. Lean Choo, K min n kwn yg lain.. selamat tggl ada kesempatan  saya blk penang kita jumpa ya.

antara give yg kawan2 bg tanda kenang2an




waffle maker


 hehehe.. steamer trio






tentang apom aiscream pulak Cik mi bt bagi... sedap.. xtau resepi mcm mana bt.. Nanti saya cari. Cantikkan.. gebu., warna yg menarik.




No comments:

Post a Comment